Terugbetalingsbeleid

Terugbetalingsbeleid Neonshark

Bij Neonshark streven we ernaar om je de hoogste kwaliteit op maat gemaakte producten en een uitstekende klantenservice te bieden. Omdat we voornamelijk op maat gemaakte producten leveren, geldt er een strikt terugbetalings- en annuleringsbeleid. Lees hieronder ons beleid met betrekking tot retourzendingen, terugbetalingen en annuleringen.

1. Op maat gemaakte producten

Omdat al onze producten op maat worden gemaakt en specifiek voor jou worden vervaardigd, kunnen we geen retouren of terugbetalingen accepteren voor producten die volgens jouw specificaties zijn geproduceerd, tenzij het product defect is of niet voldoet aan de overeengekomen specificaties.

2. Annuleringen

Je kunt je bestelling binnen 24 uur na plaatsing annuleren. Aangezien we beginnen met de productie van het product zodra de bestelling is bevestigd, kunnen annuleringen na deze periode niet worden geaccepteerd. Wij raden je aan om je bestelling zorgvuldig te controleren voordat je deze plaatst om er zeker van te zijn dat je tevreden bent met de specificaties.

3. Defecte of beschadigde producten

Als je een product ontvangt dat defect is of tijdens het transport beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op (maximaal binnen 7 dagen na ontvangst van het product). Wij zullen het defecte of beschadigde product gratis omruilen of de bestelling kosteloos retourneren. We kunnen je mogelijk vragen om foto’s van de schade of het defect te sturen, zodat we het probleem snel kunnen oplossen.

4. Onjuiste producten

Als je een product ontvangt dat niet overeenkomt met de specificaties die je hebt opgegeven bij je bestelling, neem dan binnen 7 dagen contact met ons op. We zullen het verkeerde product kosteloos omruilen voor het juiste product, of we bieden je een andere oplossing aan.

5. Retouren voor niet-op maat gemaakte artikelen

Indien je bestelling ook niet-op maat gemaakte artikelen bevat, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, op voorwaarde dat ze ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking verkeren. De kosten voor retourzendingen zijn voor jouw rekening, tenzij anders overeengekomen. De terugbetaling wordt gedaan zodra we de geretourneerde producten in goede staat hebben ontvangen.

6. Terugbetalingen

We bieden terugbetalingen alleen in de volgende gevallen:

  • Het product is defect of beschadigd bij ontvangst (en een retour is vereist).
  • Het product is niet gemaakt volgens de overeengekomen specificaties.

In het geval van een terugbetaling zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen na goedkeuring van de terugbetaling terugstorten op de betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt. Houd er rekening mee dat de verzendkosten niet worden terugbetaald, tenzij het defect of fout van onze kant is.

7. Klantenservice en contact

Als je vragen hebt over je bestelling, een probleem met je product of het retourproces, neem dan contact met ons op. Ons klantenserviceteam staat klaar om je te helpen en een oplossing te bieden die aan je verwachtingen voldoet.

Contactinformatie:
E-mail: info@neonshark.nl
Adres: Industrieweg 9, 2253 AC Voorschoten (geen bezoekadres)

8. Wijzigingen in het terugbetalingsbeleid

Neonshark behoudt zich het recht voor om dit terugbetalingsbeleid op elk moment te wijzigen. Wij raden je aan om het beleid regelmatig te controleren om op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen. Wijzigingen in het beleid worden van kracht zodra deze op onze website zijn gepubliceerd.


Opgesteld op: 06-11-2024
Neonshark B.V., Industrieweg 9, 2253 AC Voorschoten